Корзина
19 отзывов
Scaner
+380990149931
+380981029446
  • Scaner
  • Гарантія та сервіс

Гарантія та сервіс

ГАРАНТІЯ І СЕРВІС

Гарантійні зобов'язання:
На все наше обладнання поширюється гарантія (від 3-х місяців до 2-х років). Наші товари мають фірмову пломбу магазину. У нас є власний сервісний центр по ремонту обладнання (також можливий ремонт обладнання купленого не у нас). Ми гарантуємо, що всі продавані нашою компанією прилади є новими і знаходяться в робочому стані. Після закінчення гарантійного терміну ми здійснюємо платний ремонт і оновлення програмного забезпечення.

Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо:
- виріб має сліди механічного пошкодження або розтину;
- порушені гарантійні пломби;
- були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання;
- проводився ремонт особами, які не є співробітниками сервісного центру.

Технічна підтримка:
Відомо, що настройка діагностичного обладнання часто вимагає певних знань в цій області і у людей, ніколи не стикалися з цим раніше, не завжди є можливість швидко розібратися і вирішити всі проблеми, пов'язані з установкою.
Для звернення в техпідтримку використовуйте кнопку "Техпідтримка". Дуже детально і зрозуміло опишіть проблему, щоб наші фахівці могли вивчити її. Потім наші співробітники зв'яжуться з Вами для консультації і вирішення проблеми. Звертаємо Вашу увагу, що техпідтримка не виробляє навчання по роботі з програмним забезпеченням приладів.
Перед зверненням в техпідтримку прочитайте інструкцію на диску, який йшов в комплекті. У 95% випадків клієнти не читають інструкцію, хоча в ній є відповіді практично на всі питання. Якщо у Вас низький рівень знання комп'ютера, ви можете попросити про допомогу одного або знайомого який розбирається в цьому краще ніж Ви.

При виникненні труднощів ми надаємо консультації:
- по телефону;
- електронній пошті;
- скайпу;
- використовуючи віддалений доступ до Вашого комп'ютера за допомогою програми "Teamviewer" (що особливо актуально для покупців з регіонів України);
- також ви можете вислати нам свій комп'ютер (ноутбук) перевізником "Нова пошта" та ми встановимо для Вас програмне забезпечення.

Ми надаємо професійну допомогу в налаштуванні і установці програмного забезпечення для будь-яких діагностичних приладів в тому числі куплених в інших магазинах (послуга платна). Таким чином, Ви можете бути впевнені, що вибравши нашу службу техпідтримки, Ви залишитеся задоволені.